Brošūras ar beigušos derīguma termiņu Lidl »
Lidl ir Vācijas lielveikalu diskontu tīkls, ko 1973. gadā dibināja Dīters Švarcs. Pirmais Lidl veikals tika atvērts Ludvigshāfenē, Vācijā, un sākotnēji tas bija neliels pārtikas veikals. Tomēr gadu gaitā uzņēmums strauji attīstījās un paplašināja savu darbību citās valstīs, tostarp Francijā, Spānijā un Apvienotajā Karalistē. Šodien Lidl ir viens no lielākajiem lielveikalu tīkliem Eiropā, un tam 32 valstīs darbojas vairāk nekā 11 000 veikalu. Uzņēmums ir pazīstams ar to, ka tas piedāvā augstas kvalitātes produktus par zemām cenām, un tas turpina augt un paplašināt savu darbību visā pasaulē.
Lidl misija ir nodrošināt pircējiem augstas kvalitātes produktus par iespējami zemākajām cenām. Uzņēmums to sasniedz, izmantojot vairākus faktorus, tostarp lielu uzmanību pievēršot efektivitātei, racionalizējot piegādes ķēdi un liekot uzsvaru uz atkritumu samazināšanu. Lidl arī liek lielu uzsvaru uz ilgtspēju un ir izvirzījis vērienīgus mērķus ietekmes uz vidi samazināšanai, piemēram, līdz 2030. gadam par 50 % samazināt pārtikas atkritumu daudzumu un līdz 2025. gadam 100 % izmantot atjaunojamo enerģiju.
Lidl ne tikai piedāvā pārtikas produktus un mājsaimniecības preces par pieņemamām cenām, bet arī savu maizes ceptuvi, kas katru dienu ražo svaigu maizi un konditorejas izstrādājumus, kā arī piedāvā bioloģisko un veģetāro produktu klāstu. Uzņēmums regulāri rīko arī īpašas akcijas un ierobežota termiņa piedāvājumus, kā arī piedāvā nepārtikas preču klāstu, piemēram, apģērbu un mājsaimniecības preces.
Lidl ir apņēmies saviem klientiem nodrošināt pozitīvu iepirkšanās pieredzi, un par savu klientu apkalpošanu ir saņēmis vairākus apbalvojumus, tostarp 2020. gadā Good Housekeeping balvu konkursā tika atzīts par Apvienotās Karalistes labāko lielveikalu. Kopumā Lidl misija ir padarīt kvalitatīvus produktus pieejamus ikvienam, vienlaikus darbojoties videi un sociāli atbildīgi.
Pēdējā laikā arvien vairāk cilvēku interesējas par ilgtspējīgu un minimālistisku modi, un līdz ar to kļūst populārs arī kapsulas garderobes koncepts.…
Septembris ir ideāls mēnesis dārzkopjiem, kuri vēlas izmantot pēdējās siltākās dienas, lai sagatavotu dārzu ziemai. Lai gan rudens jau klauvē pie…
Vasara ir laiks, kad visi priecājamies par sauli, atvaļinājumiem un garām dienām, kas pavadītas ārā. Taču, baudot vasaras prieku, mūsu āda un mati…
Vasara ir pilnā sparā, un līdz ar to nāk vēlme pēc atsvaidzinošiem našķiem, kas palīdzēs mums pārciest karstās dienas. Nekas nav labāks par gardu…